
Aune AR3 przewód 4,4 mm do AR5000

Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 299.00
towar niedostępny

Opis
aune AR3
przewód słuchawkowy 4,4 mm do AR5000
aune AR3 to wysokiej jakości kabel słuchawkowy z wtykiem 4,4 mm (balanced), który przygotowany został jako “upgrade” dla słuchawek aune AR5000. Umożliwia on nie korzystanie ze zbalansowanego połączenia, ale i podnosi jakość dźwięku płynącego z nowych słuchawek firmy.
AR3 to kabel słuchawkowy, który wykonany jest z aż 56 żyłek z miedzi OCC (Ohno Continuous Casting). Przewodnik ten charakteryzuje się strukturą Litz type 2 oraz czystością do 6N (99,9999%). Gwarantuje to niezwykle czyste i klarowne brzmienie, które jest jednocześnie naturalne i gładkie. AR3 - w porównaniu do standardowego przewodu - to także większa scena dźwiękowa, lepiej rozciągnięte tony wysokie i bardziej dynamiczne niskie tony.
aune AR3 ma dodatkowo odporną izolację z TPEE, czyli wytrzymałego, a przy tym elastycznego i lekkiego materiału. Producent zadbał także o wysokiej jakości pozłacane wtyki (4,4 mm oraz 2 x 3,5 mm), które mają stylowe srebrne obudowy, oraz dopasowany rozdzielacz z naniesionym logotypem marki aune. AR3 ma ponadto podwójne oznaczenie kanałów - nie tylko za pomocą liter (R i L) na obudowach, ale kolorów osłon (czarna i czerwona).
Specyfikacja techniczna aune AR3
- wtyk: 4,4 mm (balanced), pozłacany
- konektory: 2 x 3,5 mm, pozłacane
- materiał: miedź OCC, 56 żyłek
- struktura: Litz type 2
- czystość: do 6N (99,9999%)
- materiał izolacji: TPEE
- długość przewodu: ok. 1,5 m
O firmie aune audio
aune audio (Wuhan Ao Lai Er Technology Co., Ltd.) to założona w 2004 roku firma, która specjalizuje się w produkcji stacjonarnych i przenośnych wzmacniaczy słuchawkowych, przetworników cyfrowo-analogowych czy odtwarzaczy audio. W jej ofercie można do tego znaleźć autorski słuchawki dokanałowe. Produkty marki na przestrzeni lat były wyróżniane wieloma nagrodami, a sama firma wybierana jest niemal co roku do dziesiątki najlepszych brandów audio w Chinach.
Za aune audio stoi sześciu współzałożycieli, którzy nie tylko są prawdziwymi audiofilami, ale i ekspertami w wielu dziedzinach, jak wzornictwo przemysłowe, inżynieria elektroakustyczna, programowanie czy opracowywanie i strojenie głośników. Celem firmy jest wprowadzanie przemyślanych produktów o świetnej jakości brzmienia i atrakcyjnym wzornictwie, a jej logo inspirowane jest konceptem “yin i yang”.