Ego Audio Tequila Interkonekt 4,4 mm
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 499.00
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Ego Audio Tequila Interkonekt 4,4 mm
zbalansowany przewód połączeniowy 4,4 mm do 4,4 mm
Ego Audio Tequila Interkonekt 4,4 mm to zbalansowany przewód połączeniowym marki z Hongkongu, który wyróżnia się rewelacyjnym stosunkiem jakości do ceny. Oparty jest na przewodniku z czystej miedzi UP-OCC (Ultra Pure Ohno Continuous Casting) o strukturze Litz, który ma długość 15 cm (przewód), dzięki czemu idealnie nadaje się do łączenia przenośnych odtwarzaczy audio czy przetworników C/A ze wzmacniaczami słuchawkowymi.
Gwarantuje on dynamiczne i pełne niskie tony, naturalną, ale klarowną średnicę i żywe, dobrze rozciągnięte tony wysokie. Tequila Interkonekt 4,4 mm ma odporną, ale elastyczną izolację zewnętrzną z PVC klasy medycznej w kolorze fioletowym. Model wyposażony jest ponadto w wysokiej jakości, pozłacane wtyki 4,4 mm (balanced), które mają charakterystyczne obudowy Ego Audio z metalu.
Kluczowe cechy Ego Audio Tequila Interkonekt 4,4 mm
- przewodnik: miedź UP-OCC Litz o wysokiej czystości
- liczba żył: 8
- rozmiar żył: 27,5 AWG
- izolacja: przezroczysta, PVC klasy medycznej
- długość przewodu: 15 cm
- wtyki: 2 x 4,4 mm, pozłacane
O firmie Ego Audio
Ego Audio to młoda firma z Hongkongu zajmująca się tworzeniem kabli słuchawkowych, które wyróżniają się świetnym stosunkiem jakości do ceny. Nazwa marki odnosić się ma do produktów perfekcyjnie przygotowanych tak pod kątem dźwiękowym, jak i wizualnym, które idealnie oddają założenia ich twórcy.
Firmę w 2017 roku założył Kong, który wcześniej współpracował z Peterem Wongiem, czyli entuzjastą muzyki i założycielem PWaudio (znany producent kabli premium). Przez kilka lat dyskutowali oni nad poprawą dźwięku za pomocą odpowiednio przygotowanych przewodów, ale mieli nieco inne spostrzeżenia i preferencje dotyczące sygnatury. Kong postanowił więc przygotować własną, unikatową linię kabli dla słuchawek dokanałowych, która szybko zdobyła duże uznanie na rynku.